Saturday 23 July 2011

Meie ilus elu Leh-s


R66m on raporteerida, et hallt6bi on taganema l88dud ja grupijuht on samuti leebunud. Oma osa on siin kindlasti selles, et ta on leidnud endale uue andunud m2gijyngri - Arvi. Arvi on ennast Tarmole kylge imenud nagu puuk ja nad on praktiliselt lahutamatud, Arvi niigi s2ravad silmad l2hevad suisa p6lema kui Tarmo kylvab ta yle terminitega "Bergschund", "serakk" ja "penitentes".

Meile Peebuga see iseenesest meeldib, sest meil on omavahel muust ja huvitavamastki vestelda, n2iteks sellest, millise mustriga s2rki ikka Peebule v6iks tellida. Yldse pean tunnistama, et Peep on minu silmis v2ga sobilik grupikaaslane, meie huvid kattuvad nii mitmelgi rindel. Kuna eile olime m6lemad natu t6bised, arvas Peep, et mis muu v6iks veel paremini tuju t6sta ja lohutust pakkuda kui v2ike ostlemine. Milline suurep2rane idee! Ostsimegi Peebule kohe uued sandaalid ja tellisime kaunimustrilise piduliku s2rgi.

Ja just Peebule v6lgnen ma t2nu selle eest, et mul sellel matkal on uus ja ilus myts! Siiani oli mul mytsidega yks suur probleem, sest Tarmo nimetas k6iki mu mytse totakateks ja kaalus teatud mytsidele lausa veto panemist. Kord kinkis ta mulle ise mytsi, mis n2gi v2lja liibuv kui hiiglaslik kantoss ja millel ilutses kiri "Mammut"! No 8elge palun, milline naine tahab kanda peas gigantset musta kantossi punase kirjaga "Mammut"?! Muidugi l6ppes asi sellega, et Tarmo ise kannab nyyd seda mytsi. Ja nyyd on siis saabunud meie perre mytsiteemaline rahu ja seda k6ike t2nu Peebule, kes, nagu minagi, armastab netis ostelda ja koos tema m2gitavaariga sai ka minu myts tellitud.

Yldiselt on elu Leh-s ilus. Linn on umbes 3500m k6rgusel ja see annab treppidel tunda. Leh meenutab m6neti Lhasat, aga ilma koleda ja kurva Hiina m6juta. Meid on majutatud Snowland nimelisse hotelli, kohalikes oludes on k6ik superluks ja r6dult avaneb imeilus vaade Himaalaja 6-tuhandeliste ahelikule. Minu erilise heakskiidu on 2ra teeninud see, et kogu hotelli sise6u on kasutusel h2stihooldatud juurviljaaiana. Kasvatatakse kapsast, tomateid, ube, sibulat ja muudki veel. Ka pelargoonid ja roosid on lopsakad, lehet2idest pole j2lgegi. Isegi natuke kadedaks teeb.

No comments:

Post a Comment