Saturday 20 August 2011

20. august


T2nase p2eva plaan oli p2rast pikka nautlemist ja k6ige m6nusaga (peamiselt kyll toiduga) liialdamist pyhenduda nii spirituaalsele kui fyysilisele puhastumisele, ehk teisis6nu suunduda otsejoones Ayurveda kliinikusse. Kavatsesime v6tta mitmeid protseduure ja lasta tshakrad nii valla lyya, kui v2hegi annab. Takistuseks sai sellele paraku asjaolu, et leidsime hommikus88gi v6tmiseks kohviku, mis pakkus ehtsat kohvi k6igis v6imalikes variantides. Kui ma p2rast kuu aega kestnud kohvipaastu olin sisse k2rutanud yhe latte ja kaks mochaccinot, loomulikult koos v6ileibade ja shokolaadikoogiga, siis oli selge, et mingit massaazhi ma niipea vastu v6tma pole v6imeline.
6nneks tegi ilm meile t2na kingituse ja m6ned p2rastl6unased tunnid paistis peaaegu p2ike. Yhes6naga rannailm. Avastasin rannalt surfilaudade laenutuse ja asusime m6lemad Tarmoga oma ammuse lemmikharrastuse - surfilauaga lainetel kelgutamise juurde. Lained kyll nii uhked pole kui Ecuadoris, aga l6bus oli ikka. Vahepeal k2is vetelp22ste meie peale vilistamas ja mul 6nnestus teha t6eline h2tt-trikk ja s6ita lauaga otse randa vetelp22stja nina ette. Vetelp22stja hoitas mind kavala kylghoovuse eest ja ma ytlesin, et olen ka ise sellest aru saanud, et ujumine siin meres on rohkem nagu ujumine mingis j6es. L6puks vilistas vetelp22stja mitu korda v2ga otsustavalt ja sellest v6is aru saada, et p2ev hakkab 6htusse j6udma ja meie ujulapilet aeguma.
L6puks ometi olid k6hud nii tyhjad, et v6isime tshakratele pyhenduda! Leidsime v2ikese h2mara ruumi, mis l6hnas r22sunud 6li j2rele. Siin ollakse kombekad - minul oli nais- ja Tarmol meesmass88r. Tarmo lasi ikka kogu keha l2bi t88delda ja n2gi v2lja l2ikiv ja libe kui sprott 6lis seal massazhilaua peal. Vast l2ksid protseduurid korda ja saime ehk v2hemalt liigs88mise vastu abi.

No comments:

Post a Comment